Rada města
(č. usneseni) (zn. předkladatele)
04404/RM2226/67 ..... 07
1) rozhodla
vyzvat dodavatele k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení podle § 53 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění, na provedení přezkoumání hospodaření statutárního města Ostravy za r. 2024, 2025 a 2026 v rozsahu dle předloženého materiálu
04404/RM2226/67 ..... 07
2) jmenuje
hodnotící komisi ve složení:
členové:
1. Ing. Lucie Baránková Vilamová, Ph.D. - náměstkyně primátora
2. Ing. Lukáš Jančálek - odbor financí a rozpočtu
3. Mgr. Jana Chorobinská - odbor interního auditu a kontroly
4. Mgr. Eva Balonová - odbor legislativní a právní
5. Ing. Eva Seborská - odbor veřejných zakázek
náhradníci:
1. Bc. Dagmar Macháčková, MPA - náměstkyně primátora
2. Ing. Věra Hrubá - odbor financí a rozpočtu
3. Ing. Dalibor Jucha - odbor interního auditu a kontroly
4. Mgr. Lenka Vachalíková - odbor legislativní a právní
5. Ing. Tomáš Smolík - odbor veřejných zakázek
04404/RM2226/67 ..... 07
3) ukládá
vedoucí odboru veřejných zakázekzabezpečit veškeré potřebné úkony této veřejné zakázky
Zodpovídá: Ing. Eva Seborská, vedoucí odboru veřejných zakázek
Termín: 30.11.2024
04404/RM2226/67 ..... 07
4) zmocňuje
vedoucí odboru veřejných zakázekk podpisu veškerých dokumentů souvisejících s touto veřejnou zakázkou s výjimkou smlouvy a rozhodnutí o námitkách
Zodpovídá: Ing. Eva Seborská, vedoucí odboru veřejných zakázek
Termín: 30.11.2024
|